سایت پاورپوینت دانشجویی آماده درسی با طبقه بندی ,نمونه پاورپوینت

دانلود پاورپوینت حرفه ای برای ارائه دانشجویی عمران حسابداری طرح توجیهی پرسشنامه پیشینه تحقیق مقالات رشته های مختلف طرح درس و گزارش کارآموزی پرزنتیشن آماده

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 831
  • بازدید کل : 865580

پیوند ها

پاورپوینت معماری دیکانستراکشن و فولدینگ


پاورپوینت معماری دیکانستراکشن و فولدینگ

نام فایل : معماری دیکانستراکشن و فولدینگ

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 19

حجم : 6237 کیلوبایت


بنام خدا
قبل از بررسی ویژگیهای معماری دیکانستراکشن و فولدینگ ابتدا باید به فلسفه ای که این دو نوع معماری از آن ملهم گردیده اشاره می کنیم .
مکتب ساختار گرایی (ساخت گرایی که در نقطه مقابل با دیکانستراکشن فرار دارد ، به عنوان یک روش تجزیه و تحلیل ، در ابتدا توسط فردیناند سوسور در زبان شناسی وارد و گسترش پیدا کرد .
ساخت گرایی ریشه های خودش به طور مستقیم در هرمنوتیک دارد .
هرمنو تیک که در آن به بررسی شناخت و فهم و تفسیر متن می پردازد ، ابتدا در زبان شناس
مطرح بود ، اما در فلسفه ، روان شناسی ، جامعه شناسی نیز گسترش یافت . در اینجا متن دیگر
متن مورد نظر زبان شناسان نیست بلکه متن به مثابه هستی و پدیده های عالم است .

ساخت گرایان در هر پدیده ، عناصری مرتبط با یکدیگر مشاهده می کنند و در پی بررسی قوانین حاکم بر این روابط هستند .
پیدا کردن ساخت ها در مواردی مانند قواعد خویشاوندی ، اساطیر ، مناسک اجتماعی ، هنرها و ...... هدف اصلی ساختار گرایان است .

از دیدگاه ساختار گرایان پدیده های انسانی در حکم مجمو عه عناصری هستند که
تحت تاثیر قوانین حاکم بر آن پدیده ها ، با یکدیگر در رابطه هستند .

به عبارت دیگر وقوع پدیده ها ( پدیده های انسانی) از ساحت ناخود آگاه انسان
( رویدادهایی که به ظاهر فرآموش شده اند اما ناخودآگاه در ذهن باقی می مانند و زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهند علتهایی که وجود دارند ، اما آشکار نیستند ) نشئت میگیرد و چون انسان در انجام این امور اگاهانه عمل نمیکند با بررسی این پدیده ها و حالت تکراری حاکم بر آنها می توان قوانینی استخراج کرد که در همه موارد مشابه هم صادق باشند . ( استدلال استقرائی )

به طور خلاصه ساخت‌گرايي يك نظريه‌ي روش شناختي است كه در آن مي‌توان هر مسأله‌اي را مورد بررسي قرار داد و قوانين حاكم بر آن مسائل را استخراج و از آن قوانين در جهت پيش‌بيني مسائل بهره جست.ساختار گرایان معتقدند ، بخش بزرگی از آگاهی های ذهن بشر به صورت نا خوداگاه است ، به دیگر سخن مفاهیمی در زندگی اقوام گذشته وجود داشته ، که در زندگی انسان معاصرهم وجود دارد وما از این مفاهیم بعنوان ((کهن الگوها )) یاد می کنیم.
ساخت‌گرايي، نقدي بر فلسفه و انديشه مدرن بود كه در آن تمامي پديده‌هاي انساني از ديدگاه عقل بشر مورد بررسي قرار مي‌گرفت و نقش عوامل ناخودآگاه (مانند تأثيرات فرهنگ، قوميت و..) در بررسي آن پديده‌ها ناديده گرفته مي‌شد.
از سوسور زبان شناس سويسي و استراوس مردم شناس فرانسوي مي‌توان به عنوان نظريه پردازان اين مكتب نام برددر نيمه‌ي اول قرن بيستم، از سوي ژان پل سارتر (1980 – 1905) فيلسوف فرانسوي فلسفه‌ي( اصالت وجود) (اگزيستانسياليسم) مطرح گرديدسارتر معتقد بود هر فرد ماهيت خويش را شكل مي‌دهد، هيچ دو فرد يا پديده‌ي مشابهي وجود ندارد و بنابراين تجزيه و تحليل ساختي كه مبتني به روش استدلال استقرايي (كشف قوانين و نظم موجود در پديده از طريق مشاهده و بررسي تكرار آن‌ها) است مردود استبه اين ترتيب فلسفه اصالت وجود (به مثابه‌ي پايه مكتب ديكانستراكشن) نيز ريشه در هرمنوتيك و نحوه‌ي تفسير پديده‌ها دارد با اين تفاوت كه پيروان ساختارگرايي معمولاً متن مداراند، يعني به متن توجه مي‌كنند تا مؤلف آن ولي پيروان مكتب ديكانستراكشن مفسرمداراند، به اين مفهوم كه بيان مي‌دارند هر فردي (مفسري) مي‌تواند تفسيري متفاوت از يك متن واحد داشته باشد. يعني به تعداد افراد (مفسران) از يك متن، تفسير وجود دارد (كثرت معاني)

مكتب فكري ديكانستراكشن كه اساس خود را از فلسفه‌ي اصالت وجود دارد توسط ژاك دريدا ( (Jaceques Derrida -1930 فيلسوف معاصر فرانسوي پايه‌گذاري شد .دريدا با ساختارگراها مخالف است و معتقد است چون فرهنگ و شيوه‌هاي قومي هر لحظه تغيير مي‌كنند، پس روش ساختارگراها كه مبتني بر مطالعه ی تكرارها است صحيح نيست.
به عقيده دريدا يك متن هرگز مفهوم واقعي خودش را آشكار نمي‌كند و هر خواننده و يا هركس آن را قرائت مي‌كند (در اينجا مفسر)، مي‌تواند دريافت متفاوتي از قصد و هدف مؤلف آن داشته باشد..
به عبارت ديگر يك متن معني واحدي ندارد و كثرت معاني (به تعداد مفسران) در مورد آن درست است پس چون تكرار و مشابهت در كليه متون وجود ندارد روش استقرايي ساختارگرايان مورد سوال است، به همين دليل در بينش ديكانستراكشن ما در يك دنياي چند معنايي زندگي مي‌كنيم.
از نظر دريدا در تقابل‌هاي دوتايي چون روز و شب، زن و مرد، تقارن و عدم تقارن و... يكي بر ديگري ارجحيت ندارد. چون هر فرد مي‌تواند برداشتي متفاوت از معناي اين تقابل‌ها داشته باشد.به طور كلي در اين مكتب بيان مي‌شود كه هيچ تفسير نهايي از پديده‌ها وجود ندارد.
....


مبلغ واقعی 26,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 23,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق اینترنت ... ...

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf ... ...

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick S. Hillier   تعداد صفحات: 1099 زبان: لاتین ویرایش : نهم فرمت: PDF عنوان لاتین: Introduction to Operations Research نویسنده: فردریک هیلیر - Frederick S. Hillier     ... ...

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه   یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf ... ...

راهنمای جامع ارز دیجیتال

راهنمای جامع ارز دیجیتال

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال قدم بگذارید، انواع مختلف آنها را بشناسید، با نحوه کار آنها آشنا شوید و با سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این حوزه، به سودآوری و کسب ثروت برسید!   ارزهای دیجیتال، نوع جدیدی از دارایی‌های دیجیتال هستند که بر پایه فناوری ... ...

راهنمای جامع تبلیغات ویدیویی: گامی بلند در مسیر جذب مخاطب و افزایش فروش!

راهنمای جامع تبلیغات ویدیویی: گامی بلند در مسیر جذب مخاطب و افزایش فروش!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز تبلیغات ویدیویی قدم بگذارید، انواع مختلف آن را بشناسید، با اصول و مراحل ساخت و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی آشنا شوید و با استفاده از این ابزار قدرتمند، به برند خود رونق ببخشید و فروشتان را به طور چشمگیری افزایش دهید!   تبلیغات ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

دانلود فایل فلش Nokia 6600f Rm-325 ورژن 06.20

دانلود فایل فلش  Nokia 6600f  Rm-325 ورژن 06.20

دانلود فایل فلش Nokia 6600f Rm-325 ورژن 06.20 ... ...

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00 RM-707 ورژن 111.030

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00  RM-707 ورژن 111.030

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00 RM-707 ورژن 111.030 ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه این مجموعه شامل دوبخش می باشد: 1 . اسلایدهای خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 به صورت تفکیک شده فصول 1 تا 7 2. آرشیو 8 دوره نمونه سوال تئوری حسابداری 1 به همراه ... ...

پرزنتیشن آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما