سایت پاورپوینت دانشجویی آماده درسی با طبقه بندی ,نمونه پاورپوینت

دانلود پاورپوینت حرفه ای برای ارائه دانشجویی عمران حسابداری طرح توجیهی پرسشنامه پیشینه تحقیق مقالات رشته های مختلف طرح درس و گزارش کارآموزی پرزنتیشن آماده

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 373
  • بازدید دیروز : 437
  • بازدید کل : 840341

پیوند ها

دانلود طرح آمارگیری از هزینه و درآمد خانوار در سیمابر استان گلستان


دانلود طرح آمارگیری از هزینه و درآمد خانوار در سیمابر استان گلستان

نام فایل : طرح آمارگیری از هزینه و درآمد خانوار در سیمابر استان گلستان

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 39

حجم : 2327 کیلوبایت



طرح آمارگیری از هزینه و درآمد خانوار در سیمابر استان گلستان
اجراي طرح آمارگيري از هزينه و درآمد خانوار شهري و روستايي به علت سهم مهم مصرف خانوارها در هزينه‌هاي مصرفي بخش خصوصي که خود بخش مهمي از هزينه را در حساب‌هاي ملي تشکيل مي‌دهد، داراي اهميتي به سزا است.
باتوجه به اينکه خانوار به عنوان واحد اصلي و اوليه جامعه يکي از مناسب‌ترين و بهترين واحدهاي مشاهداتي براي مطالعات وضع اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جامعه محسوب مي‌گردد، نتايج آمارگيري از هزينه و درآمد خانوارهاي کشور و استان مي‌تواند منعکس‌کننده چگونگي ميزان و نحوه توزيع هزينه‌ها و درآمدها و چگونگي استفاده خانوارها از امکانات و تسهيلات زندگي در سطح ملي و منطقه‌اي باشد و نقش بسيار مهمي در سنجش و ارزيابي عملکرد و نتايج تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور دارد.
 مقدمه
طرح آمارگيري مزبور به منظور پاسخگويي به نيازهاي فوق از سال 1342 با آمارگيري از هزينه‌هاي خانوار روستايي و از سال 1347 با آمارگيري از هزينه‌هاي شهري و روستايي کشور از سوي مرکز آمار ايران آغاز شده و از سال1353 علاوه بر هزينه‌هاي خانوارها، درآمدهاي خانوارها را نيز شامل مي‌شود.
اين طرح از سال 1383 براساس طبقه‌بندي بين‌الملليcolcop تطبيق يافته است تا امکان مقايسه‌هاي بين‌المللي نيز فراهم آيد. طبقه‌بنديcolcop به زير بخش‌هاي بيشتري تقسيم مي‌شود که حفظ ساختار آن به منظور مقايسه آماري بين کشورها مفيد مي‌باشد.
بطور کلی هدف از اجراي طرح، بررسي هزينه و درآمد خانوارهاي شهري و روستايي، مقدار مصرف مواد خوراکي، تشخيص انواع درآمدهاي خانوار و برآورد متوسط هزينه کل خانوار در نقاط شهري و روستايي کشور و استان‌ها مي‌باشد.
جامعه آماري طرح هزينه و درآمد خانوارهاي شهري و روستايي، کليه خانوارهاي معمولي ساکن در نقاط شهري و روستايي بوده و واحد آماري آن يک خانوار معمولي ساکن در نقاط شهري و روستايي است که با توجه به استفاده از روش نمونه‌گیری دو مرحله‌ای، واحد نمونه‌گیری مرحله اول بلوک و واحد نمونه‌گری مرحله دوم خانوار است.
جمع‌آوري اطلاعات با تکميل پرسشنامه آمارگيري هزينه و درآمد خانوار از طريق مصاحبه مستقيم با واحدآماري (خانوار) انجام مي‌شود و زمان آماري اجرای این طرح، براي پرسش‌هاي مختلف متفاوت بوده و برحسب مورد مي‌تواند ماه گذشته و يا 12 ماه گذشته باشد. زمان آمارگيري طرح از اول ارديبهشت ماه هر سال تا پايان فروردين ماه سال بعد مي‌باشد.
اداره کل آمار و اطلاعات استان گلستان نیز در راستای ایجاد سامانه یکپارچه مدیریت آمار و برنامه‌ریزی و به عبارتی اجرای پروژه سیمابر استان گلستان و به‌منظور امکان مشاهده سهم و رتبه استان در نتایج حاصل از اجرای طرح هزينه و درآمد خانوار و همچنین دسترسی هرچه سریعتر به اطلاعات آماری دیگر استان‌ها، اقدام به بارگذاری اطلاعات سال‌های 1384 تا 1391 نتایج طرح آمارگیری از هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی در سیمابر استان گلستان نموده است.
نتایج حاصل از اجرای طرح، در قالب 12 قلم آماری و 1 شاخص احصاء و شناسایی شده که فهرست اقلام مزبور و برخی گزارش‌‌های آماده شده در ذیل و شناسنامه اقلام آماری و شاخص‌ها در این مجموعه گنجانده شده است.
فهرست اقلام آماری و شاخص‌های بدست آمده از اجرای طرح در سیمابر استان گلستان
1- تعداد خانوارهای نمونه شهری بر اساس گروه‌های هزینه‌ای
2- تعداد خانوارهای روستایی نمونه بر اساس گروه‌های هزینه‌ای
3- تعداد خانوارهای نمونه شهری بر اساس گروه‌های درآمدی
4- تعداد خانوارهای روستایی نمونه بر اساس گروه‌های درآمدی
5- درصد خانوارهای استفاده‌کننده از تسهیلات عمده مسکن
6- درصد خانوارهای استفاده‌کننده از لوازم عمده زندگی
7- متوسط هزینه سالانه یک خانوار
8- متوسط هزینه سالانه یک خانوار شهری بر حسب گروه‌های هزینه
9- متوسط هزینه سالانه یک خانوار روستایی بر حسب گروه‌های هزینه
10- متوسط تعداد افراد در خانوارها
11- متوسط تعداد افراد دارای درآمد در خانوارها
12- متوسط درآمد سالانه یک خانوار
....


مبلغ واقعی 14,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 215

برچسب های مهم

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ... ...

پرزنتیشن آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما