سایت پاورپوینت دانشجویی آماده درسی با طبقه بندی ,نمونه پاورپوینت

دانلود پاورپوینت حرفه ای برای ارائه دانشجویی عمران حسابداری طرح توجیهی پرسشنامه پیشینه تحقیق مقالات رشته های مختلف طرح درس و گزارش کارآموزی پرزنتیشن آماده

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 162
  • بازدید دیروز : 301
  • بازدید کل : 854857

پیوند ها

پاورپوینت یادگیری و تعدیل رفتار سازمانی


پاورپوینت یادگیری و تعدیل رفتار سازمانی

نام فایل : یادگیری و تعدیل رفتار سازمانی

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 5785 کیلوبایت


مقدمه
هابز دو نوع زنجیره منظم اندیشه را ا ز هم متمایز می سازد .
1- جستجوی علت های یک معلول حاضر یا گذشته
2- جستجوی معلول های یک علت حاضر یا گذشته
نخستین آزمایش های مربوط به حافظه انسان را دانشمند آلمانی هرمان ابینگهاوس انجام داد که درصدد بررسی تداعی گری بود.
مقدمه
انقلاب رفتارگرایی واتسن که محرک ها و پاسخ های قابل مشاهده را جانشین تصورها و صورت های ذهنی سابق کرد در قالب کلی تداعی گری تغییری نداد و نظریه های معاصر یادگیری نیز در داخل قالب تداعی گری و تجربه گرایی، تکوین و تکامل پیدا کرده اند. رفتارگرایی، واکنشی به درون نگری یا خودنگری بود. روش درون نگری عبارت است از مشاهده مستقیم فرآیندهای ذهنی فرد توسط خود فرد.
فرانسیس گالتن اولین بار روش های آماری را به حوزه روان شناسی وارد و سودمندی این روش ها را در روان شناسی اثبات کرد. به عقیده وی « تا زمانی که پدیده های هر شاخه ای از دانش به اندازه گیری و عدد تن ندهد نمی تواند به حوزه علم وارد شود.»
عقل گرایی
عقل گرایی یا خرد گرایی، خرد یا عقل را تنها منبع معتبر معرفت و شناخت و عمل می داند نه شهود یا داده های حسی را. فهم یعنی معرفت از طریق خرد. فلاسفه خرد گرا مثل دکارت، لایب نیتس و کانت با تجربه گرایی مخالف اند. از نظر تجربه گرایان تصورات، نسخه های مستقل داده ها حسی اند اما خردگرایان معتقدند که داده های حسی، توده ای بدون ساخت اند که فقط داده های خام را برای تفسیر فراهم می کنند.
یادگیری
یادگیری عبارت است از تغییر نسبتاً پایدار در رفتار آزمودنی به گونه ای این رفتار در تجربه های مکرر تکرار شود.
در تبیین اینکه انسان چگونه به شناخت می رسد و فرایند یادگیری چگونه رخ می دهد سه رویکرد کلی برای تبین فرایند یادگیری الگوهای رفتاری ارائه شده است.
قدیمی ترین نظریه ها در روان شناسی در زمینه یادگیری به مکتب فکری رفتار گرایی بر می گردد. ایوان پاولف ، دانشمند روسی برنده جایزه نوبل و از پیشگامان این مکتب، یادگیری را همایندی (با هم ظاهر شدن) بین محرک و پاسخ (R-S) می داند. تجربیات به دست آمده از آزمایشهای پاولف روی سگها از مشهور ترین نظریات یادگیری اند.
1- شرطی شدن کلاسیک
2- شرطی شدن عامل یا کنشگر
اف . اسکینر، روان شناس معروف دانشگاه هاروارد ، معتقد است که شرطی سازی کلاسیک، رفتارهای واکنشی را تبیین می کند و دلالت بر پاسخهای غیر ارادی دارد که به وسیله محرک بروز داده می شود؛ از این رو شرطی سازی کلاسیک از تبیین رفتارهای پیچیده تر انسان ناتوان است.
در بسیاری از رفتارها، انسان به این دلیل روی محیط عمل می کند (کاری انجام می دهد) که پیامد مطلوب دریافت کند. این گونه رفتارها از طریق شرطی شدن عامل بهتر تبیین می شوند.
در شرطی شدن کلاسیک حیوان غیر فعال و منفعل است و صرفاً در انتظار محرکها می ماند. اتفاقی رخ می دهد و فرد به روش خاصی از خود واکنش نشان می دهد. ولی در شرطی شدن عامل حیوان فعال است و رفتار خودش است که پیامدهای مهمی برای وی به دنبال می آورد.
در شرطی شدن عامل استدلال می شود که رفتار ، تابع پیامد خودش است. رفتار عامل رفتاری اختیاری است و تکرار آن بستگی به این دارد که آیا پیامد رفتار آن را تقویت می کند یا خیر. بنابراین تقویت رفتار، احتمال تکرار و تشدید آن را بیشتر می کند.
2- شرطی شدن عامل یا کنشگر
منظور از مفهوم تقویت ، تشدید و یا افزایش احتمال بروز یک پاسخ خاص است . تقویت موجب تغییر در شدت و فراوانی پاسخ می شود. البته بدین معنی نیست که تقویت علت رفتار است. تقویت کننده ممکن است اولیه یا ثانویه باشد. تقویت کننده اولیه ، تقویت کننده غیر شرطی است که برای بقای ارگانیزم ضروری است مثل هوا ، آب
تقویت کننده ثانویه شرطی است؛ برای مثال پول یک تقویت کننده ثانویه است . افراد می دانند که با پول می توانند غذا فراهم کنند ؛ یعنی تقویت کننده ثانویه در اثر همراهی با تقویت کننده اولیه موجب بروز پاسخ می شود.
2- شرطی شدن عامل یا کنشگر
قانون اثر:
....


مبلغ واقعی 20,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق اینترنت ... ...

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه   یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

چگونه با فروش در آمازون میلیاردر شویم

راهکارهای فروش در آمازون چگونه با فروش درسایت امازون میلیاردر شویم   تجارت با آمازون   امروزه یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا آمازون می باشد که به شما امکان درآمدزایی را می دهد. شما می توانید در این پلتفرم بعنوان فروشنده ثبت نام کنید و ... ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

فروش قولنامه رسمی موتور سیکلت در 2 صحفه به صورت pdfوword

فروش قولنامه رسمی موتور سیکلت در 2 صحفه به صورت pdfوword

خریدوفروش قولنامه رسمی  و قانونی موتور سیکلت در 2 صحفه به صورت pdfوword ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ... ...

پرزنتیشن آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما